Fuhuu! Heips, uus viikko sitte vaihteeksi taas. Olin koko viikonlopun sisällä :F Mutta sain siivottua huoneenki, että huomen vois kaverit tulla mun luokse kylään. Sitten sainki/näin tietää että ei ne voi tulla, koska se seinä "Elää" se on taas ratkennu ja pitää taas vaihtaa tapetit -.-'' Voi elämän kevät. Oi hitsi ootan innolla sitä vuodenajat lisäosaa :P Mä en enää ikinä polta kynttilöitä, jos ne on semmosia hajusteellisia :// Mun kädet oli aamulla turvonnu ja ne on täynny näppylöitä jotka sisältää runsaasti nestettä, sepä mielenkiintosta joten.
Perjantaina enkun iso koe, joka on kuulemma tosi hankala! :/ Mä en niitä juttui mitä nyt on niin osaa lainkaan, unohan kaiken aina :'D Ja pojat sitten vaihteeksi päätti koulussa "Pitää hauskaa" muiden kustannuksella. Yks poika haukku mun kaverin raitoja pissan värisiksi, piti siihen sitten sanoo jtn. Ja yks repi mun repun taskut auki ja etti mun kännykän O.o Se halus nähä sen ja tiputti sitten lattialle .,. Se ei tajua että muiden reppui ei saa penkoa ja kaikenlisäksi siellä vois vaikka olla jotain tyttöjen juttuja ;D Mutta mulla ei siellä onneksi ollu mitään semmosta. Sitten ku ruokalassa oli ruokaa, kaveri mainitsi tosi yököttävästi ku söin sitä ruokaa miltä se sen mielestä maistu niin siinä sitten meni se ruokahalu ja jätin syömättä. Eikä se oo tietenkää laitonta, mutta yleensä opet kyttää yms. Sitten menin siinä porukan mukana viemää tarjottimen ja kaataa ruuat jäteastiaan joten pojat keksi sitten opeille huutaa että "Kati ei syöny sen ruokaa." Että jes. Jee jee, mutta no meen kohta kattoon päikkärit ja lukemaan kirjoja ;)
Mahtavaa, ei että sais olla jo loma. Oon vähän vaan kateellinen helsinkiläisille ku niillä on loma parhaillaan :'D

Mutta that's it. Moikke moiii ;)


-Kati