Tästä sitten lähtee mun blogiin kirjottaminen, eli eri systeemi ku ennen. Kirjotan kun on oikeesti jtn kirjotettavaa, en joka päivä siis.
Toivon että kommentteja tulis ja että sanotte fontista jos sitä joku ei näe kunnolla. Tämä on vaan tällänen alku kirjoitus, eli eipä mulla paljoo kirjotettavaa ole.
Tänää siis tulee se Idolski, tällä hetkellä mun lemppari (ne jotka on laulanu) on luultavasti se Ari, mutta väärä piisi valinta sillä oli... Se Anna Abreuki on hyvä.
Oon tässä lähiaikoina syventyny lukemaan tosi paljon kirjoja, mutta koulussa ei mee aivan hyvin. Sain matikankin kokeesta 7- ja sitä kutsuttiin erittäin helpoksi kokeeksi. Sitten sain äidinkielen tarinastani 7½. Mutta yritän ottaa vähän rauhallisesti, koska mulla aina menee koulussa huonosti niin pitää sitten vaan keskittyä paremmin tunneilla ja jättää muut hömpät pois. Mä en tajua miten mulla voi mennä näin huonosti koulussa, mutta nyt kirjotan jostain muusta ku kouluun liittyvästä.
Mikä siinä on ku netti on pullollaan noit trolleja ja sun muita tyyppejä jotka vaan haluaa olla esillä käytöksellään O.o Ooh, ystävänpäiväki lähestyy. Enpä oo saanu aikaseksi tehä kortteja, aina mun on pitäny käydä ostaa kavereille jtn kivaa pientä lahjaaki. Muttei se multa onnistu. Kuinkahan moni onjo tehny kortit, mutta mä en 8D Toisaalta, vielä ehtii joo ja siinä olis jtn akvititeettiä mullekki(taisin kirjottaa ton kumman sanan väärin). Kone on niin koukuttava esine.
Yritän keksiä todellaki muuta tekemistä ku koneella istumista. Tässä lista jonka sain aikaseksi:


1 .Piirtäminen. (En osaa, ei ole kunnon välineitä. Se on tylsää ku ei oo aihetta.)

2. Ystävänpäiväkorttien tekeminen. (Niit pitäs kyllä tehä iso liuta, joo.)

3. Ulkoileminen, vaikka koiran kanssa. (Ulkona on surkia ilma.)

4. Menis kaverin kanssa vaikka ulos. (Ei jaksa. kaikki on jossain.)

5. Musiikin kuuntelu omassa huoneessa ja jotain. (Miks kuuntelisin mussaa ja istuisin vaan O.o)

6. Koulukirjojen tai muiden kirjojen lukeminen. (Ei jaksa koko ajan lukee kirjaa.)

7. Telkun katsominen. (Eikä, oon jo koukussa telkkuunki. Ja kaikki kattoo jotaki teeveetä, siis ei oo vapaana yhtää. Kai.)

8. Syö, leivo. (Oi, toi vois olla ihan kivaa. Joo!)



Nonii joo, tää kuulostaa ihan tyhmältä. Minä kirjotan itelle tekemisiä ja kommentoin ne O.o Aivan sama 8D
Mutta jos jollaki oikeesti tulee mieleen joku niin, siitä vaan saa ehotella. Eipä tässä sitten muuta, kommentit olis aika kiva juttu :)

Nyt jotain muuta tekemään, moikka. ^^,


-Kati